SMOANT Pasito - سيستم قابل بازسازي MTL / DTL Pod

۱ بازديد

SMOANT Pasito كمي شبيه به Lost Vape Orion - يا در SMOK Trinity Alpha و GeekVape FRENZY.

اندازه و نسبت (102 x 38 x 18 ميلي متر) Pasito را دوست دارم. نگهداري ، جداسازي مجدد و مجدداً آسان است ، و مكانيسم پر كردن بسيار ساده است (شما نوك قطره اي را شل كرده و آن را روي طرفين مي چسبانيد). من همچنين اين واقعيت را دوست دارم كه شما مي توانيد حالت تغذيه را تغيير دهيد. پنج تنظيم ممكن از 10W تا 25W وجود دارد كه مي توانيد با كليك بر روي دكمه كوچكتر در زير دكمه shot ، آنها را مرور كنيد.

Pasito SMOANT
در بالا ، در سمت راست سبد ، شكاف تهويه قابل تنظيم داريد. شما آن را از چپ به راست حركت مي دهيد تا جريان هوا را تنظيم كنيد. اين بسيار خوب كار مي كند ، به شما امكان كنترل گسترده اي بر جريان هوا را مي دهد. AFC براي حلقه هاي MTL نيز مناسب است زيرا بسته به روحيه خود مي توانيد از خيلي محكم به نيمه محدود برويد.

قرقره ها به قسمت پايين نايلل وارد مي شوند و توسط يك گيره طلايي كه سر سيم پيچ را به باتري Pasito متصل مي كند ، در محل نگهداري مي شوند. نصب كويل هاي MTL و DTL بازي كودك است. با اين حال ، كار با RBA به دليل اندازه كوچك و موقعيت هاي غيرمعمول موقعيت تقريباً غيرممكن است. همچنين: اگر مشكل بينايي داريد ، RBA مشكلات زيادي را براي شما ايجاد مي كند. من نمي توانم تأكيد كنم كه چقدر كوچك است ...

كارايي
من يك طرفدار بزرگ SMOANT هستم ، به همين دليل وقتي در مورد SMOANT Pasito ، من بسيار هيجان زده بودم. سيستم غلاف قابل بازسازي كه مي تواند به عنوان يك وسيله استاندارد vIO AIO MTL / DTL نيز استفاده شود؟ چه چيزي را دوست ندارم! حتي وقتي كه آن را باز كردم ، هميشه هيجان زده مي شدم - اين ايده كاملاً به نظر مي رسيد ، كه از محدوده فعلي سيستم هاي pod mod در بازار وجود ندارد.

اما مشكلات به سرعت رسيدند. اول ، با وجود اين كه سر قرقره من ترجيح داده شده بود ، طعم نرم و صاف بود. اين كويل MTL بود. چند روز ادامه داشتم اما اوضاع بهتر نشده است. سپس كويل DTL را امتحان كردم. معامله مشابه - طعم خوب ، اما هيچ چيز خاصي از راه دور نيست.

Pasito SMOANT
همانطور كه بسياري از شما مي دانيد ، من يك طرفدار بزرگ uwell caliburn و دليل ساده است: كار مي كند: عطر و طعم درخشان است ، همانند قرعه كشي MTL. ساده است و كار مي كند به همين دليل من به طور انحصاري سه ماه از آن استفاده مي كنم.

روي كاغذ ، به نظر مي رسد PASIT SMOANT يك دستگاه بسيار برتر از UWELL Caliburn است. اما در عمل ، حتي خراشيدن هم نيست - نه از نظر طعم و كيفيت. SMOANT Pasito مانند يك قدرت متغير در كيسه خود چند ترفند دارد ، اما اين كويلهاست كه در اينجا وجود ندارد. اسبابك ها هرگز قرقره هاي بد را جبران نمي كنند.

عمر باتري
SMOANT Pasito در عمر باتري عالي است. در داخل ، باتري 1100 ميلي آمپر ساعتي داريد و براي يك pod vape ، بسيار زياد است. با داشتن قدرت بسيار زياد در سلول ، خوب است وقتي تمام روز بخار شود ، ترك شود. حتي اگر سيم پيچ هاي MTL را نصب كنيد و آن را با تنظيمات پايين تر اجرا كنيد ، حتي بيشتر. با استفاده از DTL و RBA نيرو را بيشتر كنيد و بايد در يك ساعت از روز باتري دستگاه را شارژ كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.